VETIQ תוסף שמן דגים הוא מוצר מקצועי המיועד לשיפור בריאות העור והפרווה של חיות המחמד שלך. התוסף מכיל שמן דגים העשיר בחומצות שומן אומגה-3 ואומגה-6, המסייעות בשיפור מראה הפרווה, בטיפול בעור יבש וגורמים לשינויים חיוביים בבריאות העור.


85 95-10.53%
  • מותג: VETIQ
  • משלוח: 

קרא עוד



1. **חומצות שומן אומגה-3 ואומגה-6**: התוסף מכיל רמות גבוהות של חומצות שומן אומגה-3 ואומגה-6, המשולבות בצורה אופטימלית כדי לספק תזונה מאוזנת לעור ולפרווה.


2. **שיפור בריאות העור והפרווה**: החומצות השומן האומגה-3 והאומגה-6 מסייעות בשיפור בריאות העור והפרווה, מקנות להם מראה בריא ונפלא.


3. **הפחתת דלקות**: החומצות השומן האומגה-3 מכילות תכונות אנטי-דלקתיות הידועות להפחתת דלקות בגוף, המקנות לעור מראה בריא וצעיר.


4. **טעם נעים לבעלי חיים**: התוסף מגיע בצורת נוזל ובעל טעם נעים שמתקבל בקלות על ידי חיות המחמד, מה שהופך את הצריכה שלו לנוחה ופשוטה.


5. **תוספת תזונתית טבעית**: תוסף שמן הדגים הוא תוסף תזונתי טבעי שמתאים לכלבים וחתולים כאחד. הוא מספק להם רמות גבוהות של חומצות שומן אומגה-3 ואומגה-6, החשובות לבריאותם ולרגישותם.


VETIQ תוסף שמן דגים הוא פתרון מקצועי ומומלץ לבעלי חיים המעוניינים לשפר את בריאות העור והפרווה של חיות המחמד שלהם באופן טבעי ובטוח.